Obchodní podmínky 1shop.cz
Než objednáte
1. Bez registrace
Můžete si prohlížet katalog zboží a veškeré údaje o naší firmě, stáhnout si maloobchodní ceník, ovladače, vytvořit si objednávku, ale před jejím odesláním se budete muset nejprve zaregistrovat.
2. Po přihlášení s registrací
Po přihlášení uvidíte namísto přihlašovacích políček v levém menu údaje o Vás nebo Vaší firmě.
- Pod nimi naleznete odkaz Uživatelský profil, ve kterém můžete měnit údaje o Vaší registraci, měnit přihlašovací heslo
Doklady - GDPR
Obecné nařízení na ochranu osobních údajů neboli GDPR (General Data Protection Regulation) je dosud nejvíce uceleným souborem pravidel na ochranu dat na světě.Vstupuje v platnost v roce 2018. Z tohto důvodu žádná data o historii klientů nearchivujeme, pro případné reklamace prosíme napsat email, kterého účetního dokladu se reklamace týká.
Košík
- Aktuální stav počtu kusů zboží a celkové ceny se okamžitě zobrazí v košíku v horním menu. Pokud je v košíkunějaké zboží, ikona se zvýrazní a změní barvu na červenou. Kliknutím na ni se můžete dostat do košíku, prohlédnout si objednané zboží a dále je editovat.
- V košíku vidíte seznam objednaných položek a celkovou cenu bez a včetně DPH. Zaškrtnutím políčka dodat jen kompletníurčíte, že Vám bude objednávka zaslána pouze najednou a ne v jednotlivých dodávkách.
- V políčku dopravavyberte jakým způsobem chcete zboží doručit a v políčku způsob platbyzvolte jeden ze způsobů, kterým nám doručíte platbu za zboží.
- Pokud všechny údaje souhlasí, můžete pokračovat tlačítkem objednat. I po tomto kroku se ještě můžete naposledy přesvědčit, zda vše souhlasí. Pokud ne, můžete se ještě vrátit zpět a učinit úpravy. Pokud objednávku odešlete, můžete si ji ještě prohlížet v sekci DOKLADY – objednávkyv levém menu, dokud ji náš obchodník nepřevezme. Jakmile se začne objednávka zpracovávat, uvidíte ji v sekci historie www objednávek.
- Pokud zadáte objednávku do 16 hod a všechno zboží bude aktuálně skladem, můžete zboží očekávat již druhý den.
1. Základní ustanovení
Internetový server 1shop.cz je obchodním serverem společnosti
2. Registrace do 1shop.cz
Veškerá data, které klient při registraci použije, jsou pouze pro interní potřebu a nehrozí jejich zneužití ani zdarma ani za úplatu pro třetí osoby.
3. Obchodní kategorie
Automaticky je přiřazena obchodní kategorie D, obchodní kategorie X je pro dlouhodobé odběratele,
4. Způsob objednávek
Vybrané zboží, které se nachází v "košíku", se automaticky převádí do objednávky. Zde ještě můžete potvrdit, zda máte o vybrané zboží zájem a v jakém množství, popř. tyto údaje změnit. Každá objednávka je považována za závaznou a pokud je rovnou avizováno, že zboží je skladem, splněnou do 48 hodin. Jinak se Vám téměř ihned v pracovní době ozveme telefonicky, faxem, SMS, e-mailem.
Veškeré zboží není trvale skladem. Přesto však zaručujeme v cca 90% případů expedici do 48 hodin od odeslání objednávky.
5. Způsob dodávky
Zboží je expedováno dle přání klienta poštou (profi balík), spediční službou PPL či DPD nebo vlakem spěšninou či službou ČD Kurýr. Vše záleží na Vašem požadavku.
6. Platba zboží
Platbu je možno provézt hotově či bankovním převodem předem, případně osobním předání odběratelem
ČSOB : 280510995/0300 CZK
ČSOB: 280511015/0300 USD
7. Záruka
Na většinu zboží námi dodávanou je záruční doba 24 měsíců.
U většiny zboží je dodán též originální záruční list dovozce či distributora,takže případná návštěva servisu není přes naši pobočku nutná. (Výhodné hlavně pro mimopražské klienty.)
Konkrétně však upozorňujeme, že při vracení zboží po 3 stejných či
4 různých opravách je nutné, aby alespoň 1 oprava proběhla zasláním z naší provozovny, jinak není možné zboží vyměnit za jiné, vrátit prostředky či provézt nějakou jinou operaci s ním.
8. Vrácení zboží do 14 dnů
Dle zákona uvádíme, že všechno zboží objednané u naší společnosti přes internet je možné do 14 dnů vrátit. Je možné jej vyměnit za jiné či žádat za zboží vrácení peněz. Zboží ale musí být nové, v neporušeném obalu, software nerozbalený, SIM karty operátorů nepoužité ani nerozbalené, kreditní kupóny nepoužité, spotřební materiál nerozbalen.
V žádné případě nejsou hrazeny přepravní náklady.
Vyhrazujeme si právo nechat vrácené zboží zkontrolovat autorizovaný servis a pokud bude zjištěno jakékoliv poškození zboží (nejčastěji skryté mechanické či poškození kapalinou či vnějším vlivem),
nebude zboží přijato zpět, budou účtovány náklady vzniklé touto operací (dopravné do servisu a zpět, balné, servisní prohlídka, vrácení zboží odběrateli)